Jannet Koster (projectleider), Thomas Oijen (teamleider financiële administratie) en Tineke Hermens (medewerker creditbank) van de gemeente Breda vertellen over het project ‘Bouwen aan inzetbaarheid’; vooral gericht op de medewerkers in administratieve functies.

Er gaat veel veranderen door de digitale ontwikkelingen: werk verdwijnt en werk verandert. Daarom is het in deze tijd belangrijk om je bewust te worden van je eigen kwaliteiten én dat je zelf de regie kan pakken.

Wat is bouwen aan inzetbaarheid precies? Wat is tijdens dit project goed gelukt? En wat kan volgende keer beter? Luister naar onze podcast.

Het project is eigenlijk een wake-up-call. Hoe gaat je werk er in de toekomst uit zien?

Jannet Koster, Projectleider

Heb jij een interessant onderwerp voor onze podcast ‘A&O deelt’? Laat het ons weten, dan komen we langs bij jouw gemeente. Stuur een mail naar fred.jansen@aeno.nl

Meer afleveringen luisteren?

Bekijk en beluister alle afleveringen van onze podcastserie bij 'Podcast A&O Deelt' of ga direct naar:

Subsidie en expertise

Om je taken als gemeente goed te kunnen uitoefenen is een wendbare organisatie met wendbare medewerkers nodig. Wil jouw gemeente ook aan de slag met een project om de wendbaarheid van de medewerkers te vergroten? Klik dan op de knop 'Dat wil ik ook' en A&O fonds Gemeenten helpt je verder met subsidie en expertise.

Project voorbeelden

A&O deelt ook projecten die subsidie hebben ontvangen. Zo kunnen ook andere gemeenten profiteren van de praktijkkennis die ze hebben opgeleverd.

Contact

De mogelijkheden voor subsidie en expertise eerst bespreken? Neem contact op met subsidies@aeno.nl om jouw wensen en ons maatwerk op elkaar af te stemmen.

Misschien vind je dit ook interessant